Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15704

Название: Впровадження аромамаркетингу для підвищення конкурентоспроможності готелю
Авторы: Ходіс, Н. С.
Капліна, Т. В.
Ключевые слова: аромамаркетинг
інновації
конкурентоспроможність
готельний бізнес
війна
туристична галузь
aroma marketing
innovation
competitiveness
hotel business
war
tourism industry
Дата публикации: 2022
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Ходіс Н. С. Впровадження аромамаркетингу для підвищення конкурентоспроможності готелю / Ходіс Н. С., Капліна Т. В. // Збірник наукових статей магістрів. – Полтава : ПУЕТ, 2022. – C. 56–61.
Аннотация: В статті окреслено наявну ситуацію в сфері гостинності України, проблеми які виникли внаслідок повномасштабного вторгнення та доведено важливість впровадження інноваційних технологій в Прем’єр готелі «Палаццо» міста Полтава, незважаючи на нестабільну ситуацію.
The article outlines the current situation in the field of hospitality in Ukraine, the problems that arose as a result of a full-scale invasion, and the importance of the introduction of innovative technologies is proven using the example of the hotel and restaurant complex “Palazzo” in the city of Poltava.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15704
ISBN: 978-966-184-435-2
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ходіс Н. С., Капліна Т. В. Впровадження аромамаркетингу для підвищення конкурентоспроможності готелю.pdf830,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь