|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11438
|
Название: | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА» |
Авторы: | Фомкіна, О. Г. Кошова, О. П. Капліна, Т. В. |
Ключевые слова: | освітній процес педагогічні технології методична система прикладна математика професійна спрямованість прикладні завдання форми та методи навчання пізнавальна активність |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти» |
Библиографическое описание: | Фомкіна О. Г. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА» / О. Г. Фомкіна, О. П. Кошова, Т. В. Капліна // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти». - Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка. - Випуск 1(17). - 2021. С. 75-90. Index Copernicus Value (ICV) for 2018 ICV 2018 = 64.79 |
Аннотация: | У статті аналізуються існуючі моделі організації та проведення практичних занять у ЗВО. Доведено, що вибір із них найбільш ефективних для формування математичних знань та умінь, професійних якостей і найбільш прийнятних для конкретного контингенту студентів – одне із важливих завдань методики навчання.
Обґрунтована необхідність такої методики організації і проведення практичних занять, яка сприяє реалізації математичних знань в розв’язанні практичних задач економіки, виробництв і соціальної сфери, їх інтеграції в площину практичного застосування. Це стає можливим за рахунок наповнення практичного заняття задачами професійної спрямованості, використання нестандартних і ситуативних задач. Наведено приклади завдань для студентів спеціальності «Готельно-ресторанна справа», що імітують конкретні ситуації майбутньої професійної діяльності.
Розглядаються методичні підходи щодо вибору форм і методів організації освітнього процесу з математики для забезпечення студентів не тільки математичними знаннями, а і для розкриття їх творчого і професійного потенціалу. Це можливо за умови раціонального поєднання, обґрунтованого і продуманого вибору тієї чи іншої форми в залежності від змісту матеріалу, індивідуальних особливостей студентів.
Організація і проведення практичного заняття в основі якого покладено розуміння того, що навчання виступає не як засіб набуття знань, навичок і умінь, а як засіб розвитку індивідуальних якостей студента за допомогою знань, навичок і умінь, вимагає зміни цілей та змісту навчання. Вони мають бути такими, що пробуджують пізнавальну активність студентів, сприяють становленню самостійності в мисленні та діяльності, формуванню професійної компетенції.
Подальші дослідження будуть направлені на розширення можливостей математичних дисциплін для професійного становлення студентів конкретних спеціальностей за рахунок впровадження в освітній процес елементів математичного моделювання економічних, технологічних, соціальних процесів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11438 |
ISSN: | 2519-2361 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ГРКС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|