Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8803

Название: УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ РОБОТИ ОПЕРАТОРІВ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «РГК «КОНТАКТ ЦЕНТР»
Авторы: Підопригора, Ю. С.
Іванюта, Василь Фалімонович
Ключевые слова: Якість
конкурентоспроможність
Дата публикации: 26-Мар-2019
Издатель: Полтава, ПУЕТ
Библиографическое описание: "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТОВАРОЗНАВСТВА". ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ XLІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік. Частина 2
Аннотация: Одним із ключових показників конкурентоспроможності підприємства сфери послуг виступає якість обслуговування клієнтів. У статті досліджено діяльність та якість надання послуг ТОВ «РГК «Контакт центр» – внутрішнього (корпоративного) контакт центру, що функціонує у системі групи компаній «Регіональна газова компанія» та здійснює обслуговування споживачів газу в Полтаві та області.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8803
ISBN: 978-966-184-349-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
8. С. 89-91.pdf422,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь