Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Наукові роботи студентів (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7923

Название: НОВОВВЕДЕННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ – МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОЇ ПОТРЕБИ – У ПЕРСПЕКТИВІ
Авторы: Тулюля, К. В.
Капліна, Т. В.
Ключевые слова: нововведення, стратегічна потреба, перспек-тива, маркетингові інновації, розвиток
Дата публикации: 2018
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Збірник наукових статей магістрів. Факультет товаро-знавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових техноло-гій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч. 1. – 297 с.
Аннотация: Обґрунтовано роль інновації для реалізації стра-тегічної потреби підприємств готельного бізнесу. Встановлено особливості інновацій, їх комплексний характер. Визначена не-обхідність комплексного підходу до вирішення техніко-органі-заційних і соціальних проблем, що пов’язані із здійсненням технічного оновлення виробництва. Встановлена необхідність розгляду усіх типів інновацій як заходів, що забезпечують стратегічний розвиток суспільства. Розглянута роль маркетингових інновацій для підвищення комфорту споживачів у готелях.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7923
ISBN: 978-966-184-326-3
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Зб. статей магістр._ТТМ,ХТРГБ_Ч.1_2018 р..pdf4,29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь