Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/769

Название: Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки
Авторы: Кропивка, Юлія Григорівна
Ключевые слова: маркетинг персоналу
формування персоналу
Дата публикации: 26-Апр-2012
Издатель: ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Кропивка Ю.Г. Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки / Ю.Г. Кропивка // Методологія та практика менеджменту у ХХІ столітті: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: матеріали VІ міжн. наук.-практ. конф. (26-27 квітня 2012р., м. Полтава). – Полтава: ПУЕТ, 2012. – 424 с. – С. 194 – 197.
Аннотация: здійснено порівняльний аналіз понять «маркетинг персоналу» і «формування персоналу»
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/769
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кропивка Ю Г тези.doc40,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь