Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5021

Название: Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємств
Другие названия: Науковий Вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. Серія "Економічні науки" 4 (35) 2009 (с.69-73)
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Юрко, Ігор Вікторович
Ключевые слова: маркетинг,заготівельно-збутова політика, кооперативні підприємства, маркетингові підходи, заготівлі, збут
Дата публикации: 2009
Издатель: Полтава : Полтавський університет споживчої кооперації України
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5021
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємств.pdf681,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь