Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/350

Название: Методичні підходи до діагностики конкурентоспроможності торговельного підприємства
Авторы: Сагалакова, Наталія Олександрівна
Ключевые слова: конкурентоспроможність
торговельне підприємство
діагностика
графічна модель
методика
Дата публикации: 2010
Издатель: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Зб. наук. праць. – Харків: ХДУХТ, 2010. - Вип. 2 (12). – С. 209-216.
Аннотация: Розглянуто питання діагностики конкурентоспроможності підприємства торгівлі як однієї з основних задач управління маркетинговою діяльністю; запропоновано систему показників для діагностики конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств, представлено графічну модель для їх інтерпретації у вигляді «діагностичного трикутника конкуренто-спроможності».
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/350
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sagalakova_statja.doc107,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь