Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15798

Название: Маркетинговий інструментарій некомерційної організації
Авторы: Семіон, Юлія Євгенівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
стратегічний маркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
маркетинг послуг
Дата публикации: 6-Янв-2026
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Семіон, Ю. Є. Маркетинговий інструментарій некомерційної організації: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Юлія Євгенівна Семіон ; наук. кер. М. М. Іваннікова. - Полтава, 2026. - 73 с.
Аннотация: Метою кваліфікаційної роботи є комплексне дослідження маркетингового інструментарію некомерційної організації та розробка практичних рекомендацій щодо його удосконалення для підвищення ефективності діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15798
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ)
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Semion_Yuliya_Yevhenivna_Мм-21.pdf1,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь