Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15139

Название: Бенчмаркінг як інструмент маркетингового менеджменту на підприємстві
Авторы: Колесніченко, М. М.
Ямбих, Є. С.
Ключевые слова: бенчмаркінг
менеджмент на підприємстві
маркетинговий менеджмент
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Колесніченко М. М., Ямбих Є. С. Бенчмаркінг як інструмент маркетингового менеджменту на підприємстві // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково дослідних робіт студентів за 2024 рік (м. Полтава, 10 квітня 2025 р.). – Полтава : ПУЕТ. – С. 429–431.
Серия/номер: УДК;001:378.014.61''20''(477.53)(082)
Аннотация: Маркетинговий менеджмент сучасного підприємства є складовою управління, що через ідентифікаціє стратегії і тактики, спрямованою на досягнення бажаної цілі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15139
ISSN: 978-966-184-472-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Колесніченко М.М. Ямбих Є.С..pdf1,39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь