Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15136

Название: Вплив корпоративної культури організації на підвищення якості обслуговування споживачів
Авторы: Рибалко-Рак, Леся Андріївна
Кужель, Наталія Леонідівна
Линник, Святослав
Ключевые слова: корпоративна культура
якість обслуговування
споживачі
корпоративна соціальна відповідальність
Дата публикации: 2025
Издатель: Черкаський державний технологічний університет
Библиографическое описание: Рибалко-Рак Л. А., Кужель Н. Л., Линник С. Вплив корпоративної культури організації на підвищення якості обслуговування споживачів // Сучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) (м. Черкаси, 30 квіт. 2025 р.). – Черкаси : ЧДТУ, 2025. – С. 85–88.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15136
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Рибалко-Рак ЛА Кужель НЛ05-06-25_Зб тез IX Всеукр наук конф 2025.pdf1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь