Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14954

Название: Contemporary factors and basis of successful management of innovative projects in hotel management
Другие названия: Сучасні чинники та засади успішного управління інноваційними проектами в готельному менеджменті
Авторы: Dudnyk, S.
Kaplina, A.
Kaplina, T.
Дудник, С. О.
Капліна, А. С.
Капліна, Т. В.
Ключевые слова: factors of successful management
project
transformations
service management
operational processes
чинники успішного управління
проєкт
трансформації
сервісне управління
операційні процеси
Дата публикации: 2024
Издатель: ТОВ «ДКС Центр»
Библиографическое описание: Dudnyk S., Kaplina A., Kaplina T. Contemporary factors and basis of successful management of innovative projects in hotel management. Ефективна економіка. 2024. №4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3510/3545
Аннотация: The relevance of the research is determined by the complex nature of the successful management of innovative projects in hotel management, necessitating its consideration through the lens of multiple transformations in the implementation and control processes of innovative ideas and solutions, which require resource management, human and other capital, and the achievement of other goals. Essentially, this field encompasses the conduct of any operations involving the creation and implementation of new products, services, or processes, each of which can be explained and modeled through practices of adopting innovative technologies. The article aims to portray the management of innovative hotel projects as a unified structure analyzed through specific success factors. The achievement of the stated goal in the article is realized through the following research methods: logical generalization and scientific abstraction, structural analysis, and grouping method. The research determined the success of all processes involved in the innovative technological transformation of products, services, and related operations, serving as the foundation for managing innovative projects within a hotel enterprise. In the context of modern approaches to the success of innovative technological transformation of products, and services from the implementation of “intech” in hotel management, their assessment is predominantly limited by the value-based characteristic of approximating such transformation. Specifically, researchers propose assessing this by considering data on the absolute change in price/value of the base technology through the volatility of the market price of operations conducted for the production of innovative products and services, through indicators of mobilizing temporarily available funds and effectively allocating them, and through the tight connection between the cost of capital involved in transformed technical solutions and the influencing factors of "intech". The practical significance of the research is underscored by the fact that the success of the innovative technological transformation of products, services, and related operations should be determined by the decrease/increase in capital across the entire volume of implemented innovative technologies.
Актуальність дослідженнязумовлена комплексним характером успішність управління інноваційними проєктами в готельному менеджменті, зумовленим доцільністю її розгляду через призму множинних перетворень процесів впровадження та контролю новаторських ідей та рішень, які вимагають керування ресурсами, людським та іншим капіталом та досягнення інших цілей. Фактично, ця сфера охоплює проведення будь-яких операцій зі створення та впровадження нових продуктів, послуг або процесів, кожну з яких можна пояснити та змоделювати за практиками впровадження інноваційних технологій. Метою статті є представлення управління інноваційними проєктами в готельному менеджментіяк єдиної структури, стан якої вивчається конкретними чинниками успішності. Досягнення поставленої у статті мети реалізоване за допомогою таких методів дослідження, як: логічного узагальнення та наукової абстракції, структурного аналізу, та методу групування. Результатом дослідження є визначення успішності всіх наявних процесів інноваційної технологічної трансформації продуктів, послуг та супутніх операцій як основи управління інноваційними проєктами готельного підприємства. За змістом сучасних підходів до успішності інноваційної технологічної трансформації продуктів, послуг від впровадження “інтех” в готельному менеджменті,виявлено, щоїхня оцінка зводиться переважно на обмеженій вартісною характеристикою апроксимації прояву такої трансформації. Зокрема, науковцями пропонується здійснювати таку оцінку за даними, щодо абсолютної зміни ціни/вартості базової технології, через волатильність ринкової ціни операцій (здійснених для виробництва інноваційних продуктів та послуг), через індикатори мобілізації тимчасово вільних коштів та результативний їх розподіл або через тісноту зв'язку вартості капіталу (що залучений по трансформованихтехнічних рішеннях)із факторами впливу “інтех”. Практична значущість дослідження зумовлена доведеністю того факту, що успішність інноваційної технологічної трансформації продуктів, послуг та супутніх до них операцій має визначатися за зниженням/приростом капіталу на весь обсяг впроваджених інноваційних технологій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14954
ISSN: 2307-2105
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Дудник_+ПЕЧАТЬ (1).pdf375,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь