Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14854

Название: Конкурентоспроможність компанії автомобільної галузі на глобальному ринку (на матеріалах Volkswagen Group)
Авторы: Ковальчук, Катерина Михайлівна
Ключевые слова: конкурентоспроможність
компанія
автомобільна галузь
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Ковальчук, К. М. Конкурентоспроможність компанії автомобільної галузі на глобальному ринку (на матеріалах Volkswagen Group): кваліфікаційна робота ... магістра : 292 Міжнародні економічні відносини / Катерина Михайлівна Ковальчук. - Полтава, 2025. - 132 с.
Аннотация: Метою кваліфікаційної роботи є аналіз конкурентоспроможності компанії Volkswagen Group на глобальному ринку та розробка рекомендацій щодо її удосконалення. Виходячи з визначеної мети в роботі поставлені наступні завдання: − охарактеризувати конкурентоспроможність компаній на глобальному ринку; − описати визначальні фактори успіху компаній на глобальному ринку; − описати сучасний стан автомобільної галузі на глобальному ринку; − провести аналіз фінансово-господарського стану компанії Volkswagen Group та визначити особливості її розвитку на глобальному ринку; − здійснити аналіз конкурентоспроможності компанії Volkswagen Group; − дослідити позиції компанії Volkswagen Group на глобальному ринку; − розробити шляхи підвищення конкурентоспроможності компанії Volkswagen Group та втримання її позицій на ринку; − визначити конкурентні стратегії компанії Volkswagen Group на глобальному ринку в контексті підвищення конкурентоспроможності; − визначити шляхи розвитку компанії Volkswagen Group у контексті світових глобальних тенденцій. Обʼєктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю компанії «Volkswagen Group» на глобальному ринку. Предметом дослідження є теоретичні засади, методичні підходи та практичні аспекти удосконалення управління конкурентоспроможністю компанії на глобальному ринку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14854
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Магістерська робота_Ковальчук.pdf1,48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь