Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13316

Название: Тенденції ринку цифрових послуг та особливості їх застосування в маркетингу
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Міщенко, Володимир Артурович
Ключевые слова: маркетинг
цифровий маркетинг
Дата публикации: 23-Ноя-2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Іваннікова М. М., Міщенко В. А. Тенденції ринку цифрових послуг та особливості їх застосування в маркетингу / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с.57-59
Аннотация: Існує багато способів, як бренди можуть використовувати цифровий маркетинг для підвищення ефективності своїх маркетингових зусиль. Правильне застосування цифрового маркетингу не лише дозволяє брендам просувати свої товари/послуги на ринку, але й забезпечує онлайн підтримку клієнтів у режимі 24/7.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13316
ISBN: 978-966-184-453-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник маркетинг-58-60.pdf485,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь