Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра бухгалтерського обліку і аудиту >
Матеріали конференцій (ННІДО БОА) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13296
|
Название: | Неформальна освіта як невід'ємна складова ефективного навчання здобувачів вищої освіти |
Другие названия: | NON-FORMAL EDUCATION AS AN INTEGRAL COMPONENT OF EFFECTIVE TRAINING OF HIGHER EDUCATION STUDENTS |
Авторы: | Гасій, О. В. Гасій, Г. М. Педченко, Н. С. Молчанова, Н. Ю. Сарапин, В. В. |
Ключевые слова: | освіта заклад вищої освіти неформальна освіта формальна освіта інформальна освіта якість навчання education institution of higher education informal education formal education non-formal education guality of education |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Видавничий дім «Гельветика» |
Серия/номер: | Педагогічні науки: теорія та практика;3 (47) |
Аннотация: | Стаття присвячена науковим підходам до розкриття сутності неформальної освіти як сучасного дієвого інструменту посилення якості фахової підготовки здобувачів вищої освіти у вітчизняних закладах вищої освіти. Метою статті є обґрунтування наукових підходів до розкриття сутності неформальної освіти як сучасного дієвого інструменту посилення якості фахової підготовки здобувачів вищої освіти у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження ґрунтується на таких загальнонаукових та спеціальних методах, як: наукова абстракція (для обґрунтування базового понятійного апарату); компаративного аналізу (при дослідженні еволюції підходів до розкриття сутності поняття неформальної освіти); аналогій (у процесі порівнянь існуючих наукових підходів); логічного узагальнення (з метою формулювання висновків за результатами дослідження). У науковій статті розглянуто теоретичні основи сутності неформальної освіти як сучасного дієвого інструменту посилення якості фахової підготовки здобувачів вищої освіти у вітчизняних закладах вищої освіти. Доведено, що особливістю впровадження елементів неформального навчання закладами вищої освіти на принципах «навчатися в дії», «вчитися співпраці» та «навчитися вчитися» є сукупність таких ознак, як: самомотивація здобувачів вищої освіти, розвиток особистісного і професійного потенціалу, добровільний характер навчання, потреба розвитку стратегічного мислення у професійному середовищі. Доведено, що гармонійне поєднання формального та неформального навчання формує висококонкурентного фахівця для потенційного роботодавця. Практична значущість результатів дослідження. Розроблений дієвий інструмент цілісної університетської культури, спрямований на посилення якості вищої освіти на основі поєднання формального та неформального навчання.
The article is devoted to scientific approaches to uncovering the essence of non-formal education as a modern effective tool for enhancing the quality of professional training of higher education students in higher education institutions. The purpose of the article is to substantiate scientific approaches to uncovering the essence of non-formal education as a modern effective tool for strengthening the quality of professional training of higher education students in institutions of higher education. The research is based on such general scientific and special methods as a scientific abstraction (to substantiate the basic conceptual apparatus); comparative analysis (when studying the evolution of approaches to revealing the essence of the concept of non-formal education); analogies (in the process of comparing existing scientific approaches); logical generalization (to formulate conclusions based on research results). The scientific article examines the theoretical basis of the essence of non-formal education as a modern effective tool for improving the quality of professional training of higher education students in institutions of higher education. It has been proven that a feature of the implementation of elements of informal education by institutions of higher education based on the principles of “learning by doing”, “learning to cooperate” and “learning to learn” is a combination of such features as self-motivation of students of higher education, development of personal and professional potential, the voluntary nature of education, the need to develop strategic thinking in a professional environment. It has been proven that a harmonious combination of formal and non-formal education is a highly competitive specialist for a potential employer. Practical significance of research results. An effective tool of a completed university culture has been developed, aimed at strengthening the quality of higher education based on a combination of formal and non- formal education. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13296 |
ISSN: | 2786-5622 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій (ННІДО БОА)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|