Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13114

Название: Сучасні інструменти цифрового маркетингу
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Полєва, Яна Вікторівна
Ключевые слова: цифровий маркетинг
інструменти цифрового маркетингу
маркетингові технології
інноваційний маркетинг
Дата публикации: Ноя-2021
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Збірник наукових статей магістрів. Навчально-науковий інститут денної освіти : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч. 2. – 310 с.
Аннотация: У статті розглянуто, що сучасний маркетинг буде ефективнішим, якщо у роботі спеціальні технології та інструменти, дозволяють значно збільшити результат маркетингових дій. Цифрові технології, що розвиваються, пропонують прості рішення для здійснення професійних функцій, які ще недавно були досить витратними за часом і ресурсами. Ручний спосіб збирання інформації в умовах глобалізації інформаційного простору часто не є ефективним. У цьому контексті опис сутності, принципів роботи, видів застосовуваних у маркетинговій діяльності методів, що дозволяють автоматизувати збір інформації про споживачів за заданими критеріями, є досить актуальним.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13114
ISBN: 978-966-184-417-8
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
zb_scm21.pdf2,99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь