Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13107

Название: Структура комплексу маркетингу сучасного підприємства
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Голуб, Софія Аанатоліївна
Ключевые слова: маркетингова концепція
комплекс маркетингу
концепція 4Р
Дата публикации: Ноя-2017
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Аннотация: Маркетингова діяльність фірми починається з комплексного дослідження ринку, внаслідок чого оцінюються ринкові можливості, за допомогою сегментації ринку ведеться пошук можливих споживачів, після чого здійснюється позиціонування товару. Прийнявши рішення стосовно позиціонування, підприємство розробляє систему засобів маркетингу – так званий маркетинг-мікс або комплекс маркетингу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13107
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Статті магістрів 2017.pdf2,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь