Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12933

Название: Штучний інтелект в маркетингу: реалії та перспективи
Авторы: Подорожнюк, Юлія Вікторівна
Білоусько, Тетяна Миколаївна
Ключевые слова: штучний інтелект
ШІ в маркетингу
Дата публикации: Июн-2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Подорожнюк Ю. В., Білоусько Т. М. Штучний інтелект в маркетингу: реалії та перспективи / Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної науко-вої студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. – 471-473. 1 електрон. опт. диск (CD-R). – Текст укр., англ. мовами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12933
ISBN: 978-966-184-447-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тези_Подорожнюк_Білоусько_25_04_2023.pdf661,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь