Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12594

Название: Стратегічні комунікації в системі управління підприємства
Авторы: Педченко, Наталія Сергіївна
Шимановська-Діанич, Людмила Михайлівна
Гусаковська, Тетяна Олександрівна
Рибалко-Рак, Леся Андріївна
Кужель, Наталія Леонідівна
Ключевые слова: стратегічна комунікація
система управління
канал комунікації
комунікаційна стратегія
комунікаційний вплив
внутрішня комунікація
зовнішня комунікація
Дата публикации: 2022
Издатель: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Педченко Н.С., Шимановська-Діанич Л.М., Гусаковська Т.О., Рибалко-Рак Л.А., Кужель Н.Л. Стратегічні комунікації в системі управління підприємства. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2022. №2(106). С. 26-30.
Аннотация: Мета статті полягає в дослідженні сутності стратегічних комунікацій підприємства, особливостей їх здійснення та визначенні їх місця в загальній системі управління підприємством. Методика дослідження. Дослідження базується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів, зокрема: структурно-логічного аналізу – для побудови логіки та структури дослідження, поєднання методів аналізу і синтезу, порівняння та узагальнення – для дослідження існуючих підходів до трактування поняття «стратегічні комунікації», визначення їх основних цілей та принципів здійснення; логічного узагальнення – для формулювання висновків дослідження. Результати. В дослідженні визначено сутність стратегічних комунікацій підприємства, їх роль та місце в стратегічному управлінні ним. Обґрунтовано, що стратегічні комунікації – це комплексна система, що включає як внутрішньокорпоративні, так і зовнішні комунікації, основним завданням якої є здійснення комунікативного впливу на цільові аудиторії та забезпечення реалізації стратегії підприємства і здійснення його місії. Практична значущість результатів дослідження. Формування комунікаційної стратегії підприємства з урахуванням впливу всіх чинників внутрішнього та зовнішнього середовища та ключових принципів здійснення стратегічних комунікацій, застосування оптимальних комунікаційних каналів забезпечать необхідний комунікаційний вплив на відповідні цільові аудиторії та ефективну реалізацію стратегії підприємства та здійснення його місії.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12594
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ПУЕТ Полтава №2(106)_2022_removed.pdf324,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь