Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії (ННІДО Ма) >

Просмотр коллекции "Монографії (ННІДО Ма)" по группе - По тематике маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 16 из 16
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
20-Окт-2016ИКОНОМИКАТА НА БЪЛГАРИЯ И ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ – СЪВРЕМЕННИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ПОДХОДИ ЗА РЕШЕНИЯБашева, Снежана; Александрова, Маргарита; Вязов, Григорий; Карпенко, Наталия; Иванникова, Марина
Июл-2016Інструментарій маркетингу у вищій освітіКарпенко, Наталія Володимирівна
2012Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна
Июн-2016Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агентстваЗахаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2015Маркетинг лояльностиКарпенко, Наталия; Иванникова, Марина
2010Маркетингова діяльність підприємств споживчої коопераціїКарпенко, Наталія Володимирівна
2016Маркетингова діяльність підприємств: сучасний змістКарпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко)Педченко, Наталія Сергіївна; Карпенко, Наталія Володимирівна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Івасенко, Олена Анатоліївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Дек-2021Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2Карпенко, Наталія Володимирівна; Педченко, Наталія Сергіївна; Олексюк, Олексій Іванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Кліпкова, Оксана Ігорівна; Куцик, Валентина Ісідорівна; Яловега, Наталія Іванівна; Трайно, Вікторія Миколаївна; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2015Маркетингове управління споживачами послугТрайно, Вікторія Миколаївна; Перебийніс, Василь Іванович
2012Маркетингове управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарстваТрайно, Вікторія Миколаївна
2008Маркетингові аспекти комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівЯловега, Наталія Іванівна
2021Ставлення споживачів до послуг підприємств ресторанного господарства в умовах COVID-19Трайно, Вікторія Миколаївна
Июн-2016Структура іміджу вищого навчального закладуЯловега, Наталія Іванівна
2014Управління інноваційною складовою економічної безпекиПрокопенко, Ольга Володимирівна; Школа, Вікторія Юріївна; Щербаченко, Вікторія; Божкова, Вікторія Вікторівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Перерва, Петро Григорович; Карпенко, Наталія Володимирівна; Іваннікова, Марина Миколаївна; Тєлєтов, Олександр сергійович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Лилик, Ірина Вікторівна
2008Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесуКарпенко, Наталія Володимирівна
Отображение результатов 1 до 16 из 16

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь