Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Yalovega, N.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 3 из 3
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
Июн-2024Вплив соціальних медіа на розвиток бренду в інтернет-маркетингуЯловега, Наталія Іванівна; Yalovega, N.
Дек-2020Планування рекламної підтримки продуктуЯловега, Наталія Іванівна; Верезомський, Дмитро Ростиславович; Yalovega, N.; Verezomskyi, D.
24-Авг-2018Управління маркетингом на торговельному підприємствіКарпенко, Наталія Володимирівна; Яловега, Наталія Іванівна; Karpenko, N.; Yalovega, N.
Отображение результатов 1 до 3 из 3

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь