Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14867

Название: Планування рекламної підтримки продукту
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Верезомський, Дмитро Ростиславович
Ключевые слова: рекламна кампанія
медіа-стратегія
медіа-план
частота рекламного повідомлення
Дата публикации: Дек-2020
Издатель: Видавництво Полтавського університету економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Планування рекламної підтримки продукту / Н. I. Яловега, Д. Р. Верезомський // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 3. – С. 56–64 . – DOI: https://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-3-7
Серия/номер: Економічні науки
Аннотация: Мета статті полягає у висвітленні практичного методу визначення ефективної частоти рекламного повідомлення – матриці Остроу, який дозволяє проаналізувати безліч факторів, що впливають на ефективність віддачі від реклами, оцифрувати всі фактори й у результаті – визначити мінімальний поріг ефективної частоти для рекламних повідомлень.
Описание: Установлено, що рекламна кампанія складається з таких елементів: визначення цілей та завдань реклами; конкретизація рекламної аудиторії; прийняття рішення щодо бюджету; розробка концепції рекламного повідомлення; вибір носіїв реклами; розробка медіа-стратегії; реалізація та контроль; оцінка ефективності. Стрижнем медіа-стратегії виступає медіа-план – комплексний документ, у якому визначено й обґрунтовано всі стратегічні й тактичні сторони проведення рекламної кампанії. Перед тим, як приступити до медіа-планування, у рамках медіа-стратегії, приймають рішення про необхідне охоплення аудиторії і частоту рекламних контактів. Матриця Остроу передбачає аналіз певних ринкових факторів, факторів якості рекламного повідомлення, медіа-факторів, що дозволяє її застосовувати як метод визначення ефективної частоти рекламного повідомлення. Практична значущість результатів дослідження. Основні наукові положення статті рекомендовано застосовувати під час планування рекламної кампанії в контексті розробки медіа-плану.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14867
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Яловега_Планування рекламної підтримки продукту.pdf380,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь