Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6938

Название: Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг
Другие названия: The methodical approach to the hotel services quality evaluation
Авторы: Капліна, Анна Сергіївна
Kaplina, A.
Ключевые слова: методичний підхід
підприємства готельного господарства
система
процес обслуговування
якість обслуговування
methodical approach
hotels
system
process of servicing
service quality
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Капліна, А. С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг / А. С. Капліна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 2. – С. 70–76.
Аннотация: Мета статті полягає в дослідженні методичних підходів до оцінки якості готельних послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті розглянуто питання технологічного процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства, удосконалено методику моделювання системи обслуговування готелів, запропоновано виокремлення таких процесів обслуговування в готелі, як прихований, затінений і демонстраційний. Практична значущість результатів дослідження. У статті встановлено, що найвищий рівень якості обслуговування в готелях можливо досягти за рахунок комплексного підходу.
This article is devoted to methodical approaches research to the hotel services quality evaluation. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, dialectical approach. Findings. There are considered the problems of technological process of the hotel servicing. There is improved the methodic of the hotel’s service system modeling. There is proposed determination of such processes as hidden, shaded and demonstrative. Practical value. Here is set that the highest level of the hotel service quality can be achieved by complex approach.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6938
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nvpusk_2016_2_11.pdf549,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь