Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14503

Название: Дистриб'юторський підхід до управління розвитком підприємства
Distribution management approach to development companies
Авторы: Шимановська-Діанич, Л. М.
Іщейкін, Т. Є.
Shimanovska-Dianich, L.
Ischeykin, T.
Ключевые слова: дистриб'ютор
система
управління
дистриб'юторський підхід
distributor
system
management
distribution approach
Дата публикации: 2015
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Шимановська-Діанич, Л. М. Дистриб'юторський підхід до управління розвитком підприємства / Л. М. Шимановська-Діанич, Т. Є. Іщейкін // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 2. – С. 99–105.
Аннотация: Мета статті полягає у доведенні доцільності формування дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Стаття присвячена визначенню основних чинників і умов формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Визначено основні умови й особливості формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Встановлено етапи його впровадження та особливості формування системи відносин із дистриб’юторами. У статті обґрунтовано, що впровадження цього підходу буде сприяти розвитку підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці розвитку різних підприємств, у тому числі і підприємств роздрібної торгівлі.
The substantiation of expediency of forming a distribution approach to the management of enterprise development. The article is devoted to the definition of the key factors and conditions for the formation and implementation of a distribution approach to the management of enterprise development. The basic conditions and characteristics of the formation and implementation of a distribution approach to the management of enterprise development. Established the stages of its implementation and features of formation of the system of relations with distributor. The article substantiates that the implementation of this approach will contribute to the development of the enterprise. Main scientific article can be used in the development of management practices of various companies, including retailers.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14503
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1108-2667-1-PB.pdf315,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь