Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14473

Название: Комплекс маркетингу на ринку охорони здоров'я
The marketing mix at the market of health protection
Авторы: Сержук, А. В.
Serzhuk, A.
Ключевые слова: комплекс маркетингу
ринок
послуга
галузь охорони здоров'я
marketing complex
market
service
industry of health care
Дата публикации: 2015
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Сержук, А. В. Комплекс маркетингу на ринку охорони здоров'я / А. В. Сержук // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 2. – С. 23–28.
Аннотация: Сьогодні зростає значення маркетингу та необхідність застосування його інструментарію в галузі охорони здоров’я. Мета статті – розкрити сутність поняття медичної послуги з погляду маркетингу; сформовати основні особливості й вимоги до неї та визначити комплекс маркетингу. У статті детально проаналізовано складові комплексу маркетингу для ринку охорони здоров’я та обґрунтоване їх значення в забезпеченні ефективного функціонування закладу. Показана роль кожного елементу, особливо широко розглянуто інструменти просування у галузі охорони здоров’я. У статті вперше сформована модель комплексу маркетингу для галузі охорони здоров’я, що складається з таких елементів: Product (продукт), Price (ціна), Place (місце), Promotion (просування), Personnel, Service (сервіс/обслуговування), Privacy (приватність), Customer Service (обслуговування клієнтів), Security (безпека). Доведено, що правильне застосування складових комплексу маркетингу сприятиме покращенню результатів діяльності галузі чи окремих лікувальних установ і дозволить розширити їх ресурсний потенціал.
Today, the value of marketing and necessity of application of his tool in branch of health protection is groving. Aims and Objectives: is deal with the expose essence of concept of medical service from point of marketing; forme basic features and requirements to it and forme the marketing mix. In the article analysed the constituents of marketing complex for the market of health protection and is grounded their value in providing of the effective functioning of establishment. Showed the role of every element and especially widely considered instruments of promotion in branch of health protection. On the basis of the conducted analysis, in the article for the first time formed model of marketing mix in branch of health protection, that consists of such elements: Product, Price, Place, Promotion, Personnel, Service, Privacy, Customer Service, Security. It is proved that correct application of instruments of marketing mix will be instrumental in the improvement of results of activity in branch or separate medical establishments and allows to extend them resource potential.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14473
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1087-2645-1-PB.pdf321,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь