Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13791

Название: Some managementaspects of private banking services in the republic of Moldova
Другие названия: Деякі аспекти управління приватними банківськими послугами в Республіці Молдова
Авторы: Opinca, I.
Опінка, І.
Ключевые слова: management
financial system
banking sector
private banking
VIP clients
менеджмент
фінансова система
банківський сектор
VIP-клієнти
Дата публикации: 2018
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Opinca I. Some managementaspects of private banking services in the republic of Moldova / I. Opinca // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 3. – С. 58–63.
Аннотация: This article aims to analyze a quite specific strategic aspect for the modern banking sector, including Moldovan, namely the particularities of management in the promotion of services on the private clients segment. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, system and multiagent approach. Findings. Being a relatively recent field in the practice of national banks, especially in emerging countries, this aspect is rather little studied in the specialized scientific literature. In our article the following aspects will be analyzed: approaches and practices related to private banking, its emergence and evolution, the formation of the market of these services in the Republic of Moldova, the necessity to understand the aspirations of its clients and addressing them with specific and personalized solutions. Practical value. As conclusions, we will present examples of loyalty to already existing clients, the role of management and, in particular, of human resources involved in this banking segment to attract and retain Private customers and promote a high quality Private banking, but we will also assess the prospects for the future of this type of services.
Мета статті – проаналізувати досить специфічний стратегічний аспект для сучасного банківського сектора, у тому числі Молдови, зокрема особливості управління та просування послуг у сегменті клієнтів Private. Методика дослідження. Рішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, системного та мультиагентного підходу. Результати. Будучи відносно новим напрямом у практиці національних банків, особливо країн, що розвиваються, цей аспект досить мало вивчений у спеціалізованій науковій літературі. У статті проаналізовано підходи та практики, пов’язані із приватними банківськими послугами, їх виникненням та розвитком, формуванням ринку цих послуг у Республіці Молдова, необхідністю розуміння сподівань своїх клієнтів і вирішення за їх допомогою конкретних і персоналізованих послуг. Практична значущість результатів дослідження. Висновки представлять приклади лояльності до вже існуючих клієнтів, роль менеджменту, зокрема людських ресурсів, задіяних у цьому банківському сегменті для залучення й утримання приватних клієнтів і просування високоякісних послуг, а також перспективи розвитку цього виду послуг.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13791
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1498-2338-1-PB.pdf831,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь