Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13760

Название: Напрями підвищення ефективності функціонування торговельного центру на основі максимізації споживчого досвіду
Другие названия: Directions of increasing the efficiency of shopping center functioning based on consumer experience maximization
Авторы: Лісіца, В. В.
Юрко, І. В.
Михайленко, О. М.
Lisitsa, V.
Yurko, I.
Mykhaylenko, E.
Ключевые слова: торговельний центр
концепція торговельного центру
споживчий досвід
ритейл
омніканальна торгівля
shopping center
shopping center concept
consumer experience
retail
omnichannel trade
Дата публикации: 2018
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Лісіца В. В. Напрями підвищення ефективності функціонування торговельного центру на основі максимізації споживчого досвіду / В. В. Лісіца, І. В. Юрко, О. М. Михайленко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 72–82.
Аннотация: Мета статті полягає в аналізі сучасного середовища функціонування торговельних центрів (далі – ТЦ) та визначенні напрямів підвищення ефективності їх діяльності на основі максимізації споживчого досвіду. Статтю присвячено дослідженню ефективності функціонування торговельного центру на основі пропозиції споживачам унікальної ціннісної пропозиції. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Визначено напрями підвищення ефективності діяльності вітчизняних ТЦ за умов розвитку омніканальної торгівлі та змін у поведінці споживачів. Концепція ТЦ, посилення позиціонування, регулярне поліпшення tenant-mix, сервісні інновації, маркетингові програми, включення клієнтів у створення позитивного образу ТЦ є основою формування лояльності відвідувачів і конкурентних переваг. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих заходів сприятиме підвищенню ефективності діяльності ТЦ, підвищенню рівня задоволення потреб споживачів на основі максимізації їх споживчого досвіду. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
The purpose of the article is to analyze the modern environment of the shopping centers functioning and to determine the ways to increase the efficiency of their activities based on the consumer experience maximization. The article is devoted to the study of the effectiveness of the shopping center functioning on the basis of the offer to consumers of a unique value proposition. Methodology of research. The solution of the tasks set in the article has been carried out with the help of such general scientific and special research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, and a dialectical approach. Findings. The directions for improving the efficiency of domestic shopping centers in the context of the development of omnichannel trade and changes in consumer behavior have been determined. The concept of a shopping center, strengthening of positioning, regular improvement of tenant-mix, service innovations, marketing programs, inclusion of clients in creating a positive image of a shopping center are the basis for building visitor loyalty and competitive advantages. Practical value. The article substantiates that the implementation of the proposed activities will contribute to the growth of the efficiency of shopping centers, to increase the level of satisfaction of consumer needs by maximizing their consumer experience. The main scientific provisions of the article can be used in the practice of retailers.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13760
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1516-2357-1-PB.pdf952,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь