Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13758

Название: Нова парадигма членства й механізму управління прибутком кооперативних підприємств та організацій України
Другие названия: A new paradigm of membership and mechanism for managing profitable cooperative enterprises and organizations of Ukraine
Авторы: Мілька, А. І.
Milka, A.
Ключевые слова: споживча кооперація
механізм управління прибутком
показники діяльності
consumer cooperation
profit management mechanism
performance indicators
Дата публикации: 2018
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Мілька А. I. Нова парадигма членства й механізму управління прибутком кооперативних підприємств та організацій України / А. I. Мілька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 62–66.
Аннотация: Метою статті є розробка нових концептуальних підходів і механізмів підвищення ефективності діяльності підприємств та організацій споживчої кооперації, які можуть стати однією з потенційних «точок економічного зростання», особливо в сільській місцевості. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. У статті розкривається нова парадигма членства й механізму управління прибутком кооперативних підприємств та організацій України. Практична значущість результатів дослідження. З метою підвищення ефективності соціально-економічної діяльності підприємств та організацій споживчої кооперації, запропоновано комплекс показників соціальної ефективності діяльності підприємств та організацій споживчої кооперації.
The purpose of the article is to develop new conceptual approaches and mechanisms for improving the efficiency of enterprises and consumer cooperatives, which can become one of the potential “points of economic growth”, especially in rural areas. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization. Findings. The article reveals a new paradigm of membership and the profit management mechanism of cooperative enterprises and organizations of Ukraine. Practical value. In order to increase the efficiency of the socio-economic activities of enterprises and organizations of consumer cooperation, a set of indicators of social efficiency of enterprises and organizations of consumer cooperation has been proposed.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13758
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1514-2355-1-PB.pdf855,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь