Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13756

Название: Управління асортиментом у контексті реалізації маркетингової товарної політики підприємства
Другие названия: Assortment management in the context of the implementation of the marketing products policy of the enterprise
Авторы: Кузьминчук, Н. В.
Куценко, Т. М.
Терованесова, О. Ю.
Kuzmynchuk, N.
Kutsenko, T.
Terovanesova, O.
Ключевые слова: асортимент
управління
асортиментна політика
методи формування асортименту
управління асортиментом підприємства
assortment
management
products policy
methods of assortment formation
enterprise assortment management
Дата публикации: 2018
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Кузьминчук Н. В. Управління асортиментом у контексті реалізації маркетингової товарної політики підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 52–61.
Аннотация: Мета статті полягає у визначенні складових теоретико-методичного інструментарію здійснення процесу управління асортиментом підприємства в контексті реалізації маркетингової товарної політики. Статтю присвячено дослідженню процесу управління асортиментом підприємства як основного напряму маркетингової товарної політики, що дозволяє оптимально використовувати виробничі можливості підприємства та забезпечує досягнення бажаного рівня прибутку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загально-наукових спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Визначено складові теоретико-методичного інструментарію здійснення процесу управління асортиментом підприємства в контексті реалізації маркетингової товарної політики. Управління асортиментом підприємства на основі запропонованого інструментарію спрямовано на реалізацію визначених завдань на основі обраних методів формування асортименту в напрямку його оптимізації. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованого теоретико-методичного інструментарію здійснення процесу управління асортиментом підприємства в контексті реалізації маркетингової товарної політики сприятиме оптимізації асортименту відповідно до цілей і можливостей підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств промислового сектору економіки
The purpose of the article is to identify the components of the theoretical and methodological tools for the implementation of the enterprise assortment management process in the context of the implementation of the marketing products policy. The article is devoted to the study of the management process of the enterprise’s assortment as the main direction of the products policy which allows optimally the production capabilities using of the company and ensures the company achievements of the desired level of profit. Methodology of research. The tasks solution set in the article has been carried out with the help of such special investigative methods: analysis and synthesis, systematization and generalization. Findings. The components of theoretical and methodical tools for implementing the process of management process of the enterprise’s assortment in the context of the implementation of marketing products policies are determined. Management of the enterprise assortment on the basis of the offered tool is directed on the specified tasks realization on the basis of the chosen methods of assortment formation in the direction of its optimization. Practical value. The article substantiates that the implementation of the proposed theoretical and methodological tools for the implementation of the enterprise assortment management process in the context of the implementation of the marketing products policy will help to optimize the range in accordance with the goals and capabilities of the enterprise. The main scientific provisions of the article can be used in the economy practical industrial sector.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13756
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1513-2354-1-PB.pdf941,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь