Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13749

Название: Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств В2С сектору
Авторы: Заруба, В. Я.
Парфентенко, І. А.
Zaruba, V.
Parfentenko, I.
Ключевые слова: B2С
маркетингове дослідження
форми маркетингових досліджень
опитування
алгоритм проведення маркетингового дослідження
The importance of marketing research in the activities of b2c sector
B2C
marketing research
marketing research forms
survey
marketing research algorithm
Дата публикации: 2019
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Заруба В. Я. Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств В2С сектору / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 1. – С. 97–107.
Аннотация: Мета статті полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних підходів до розуміння ролі та значення маркетингового дослідження в діяльності підприємств у сфері B2C і розробці алгоритму його проведення з огляду на необхідність прийняття ефективних управлінських рішень щодо стратегічних напрямів розвитку. Статтю присвячено дослідженню особливостей проведення маркетингових досліджень у сфері B2C, що дозволяє окреслити коло завдань, сформулювати перелік ключових питань та виокремити основні види маркетингових досліджень. Установлено, що найпоширенішим методом збору маркетингової інформації у сфері B2C є опитування, основна перевага якого – отримання об’єктивної й повної інформації щодо об’єкта дослідження. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загально-наукових спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Визначено відмінності між підходами до проведення опитувань у B2C та B2В секторах. Вагому роль в умовах B2С сектору відіграє дослідження споживачів, що дозволяє виокремити цілий комплекс чинників, які формують поведінку споживачів під час вибору товару чи послуги, зокрема: забезпеченість товарами та послугами споживачів, задоволення їхніх потреб тощо. Практична значущість результатів дослідження. У статті доведено, що маркетингові дослідження в умовах B2C сектору дозволяють обґрунтувати стратегічні напрями розвитку підприємства, зокрема шляхом створення нових пропозицій на основі маркетингової інформації про вподобання і скарги наявних і потенційних клієнтів. Запропоновано алгоритм проведення маркетингового дослідження з урахуванням особливостей B2C сектору, що забезпечує прийняття управлінських рішень щодо стратегічних напрямків розвитку підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств, які працюють у сфері B2С.
The purpose of the article is to substantiate theoretical and methodological approaches to understanding the role and importance of marketing research in the company's B2C activities and to develop an algorithm for its implementation, taking into account the need to make effective management decisions on strategic areas of development. The article is devoted to the study of the characteristics of conducting marketing research in the field of B2C, which allows us to outline the range of tasks, formulate a list of key issues and identify the main types of marketing research. It is proved that the most common method of collecting marketing information in the field of B2C is a sur- vey, the main advantage of which is to obtain objective and complete information regarding the object of study. Methodology of research. The solution of the tasks set in the article has been carried out with the help of such general scientific special research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization. Findings. The differences between the approaches to conducting surveys in the B2C and B2B sectors are determined. A significant role in the conditions of the B2C sector is played by consumer research, which makes it possible to single out a whole complex of factors shaping consumer behavior when choosing a product or service, in particular: the provision of consumer goods and services, satisfying their needs and so on. Practical value. The article substantiates that marketing research in the conditions of the B2C sector makes it possible to substantiate the strategic directions for the development of an enterprise, in particular, by creating new offers based on marketing information about preferences and complaints of existing and potential customers. An algorithm for conducting a marketing study with consideration for the peculiarities of the B2C sector is proposed, it ensures management decision-making on strategic areas of enterprise development. The main scientific provisions of the article can be used in the practice of enterprises operating in the B2C field.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13749
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1537-2378-1-PB.pdf2,83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь