Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13715

Название: Методичні засади планування міжнародної діяльності підприємств
Другие названия: Methodical foundations of planning of enterprises international activity
Авторы: Копішинська, К. О.
Kopishynska, K.
Ключевые слова: планування
прогнозування
етапи процесу планування
інтернаціоналізація
міжнародна діяльність
вихід на зовнішні ринки
planning
forecasting
stages of the planning process
internationalization
international activity
access to foreign markets
Дата публикации: 2019
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Копішинська К. О. Методичні засади планування міжнародної діяльності підприємств / К. О. Копішинська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 3. – С. 49–57.
Аннотация: Метою статті є дослідження й узагальнення теоретичних та розроблення методичних засад планування міжнародної діяльності підприємств. Методика дослідження. Під час проведення дослідження було використано методи наукового пізнання: теоретичного та логічного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Результати. Міжнародна діяльність підприємств відрізняється більш високим рівнем інтернаціоналізації. Ураховуючи сучасні тенденції розвитку світової економіки, науки та техніки, планування міжнародної діяльності повинно обов’язково бути зорієнтоване на технологічний прогрес і розвиток, а прогнозування здійснюватися з урахуванням впливу зовнішніх факторів у майбутньому. Процес планування міжнародної діяльності підприємства здійснюється поетапно та з урахуванням загальної концепції розвитку підприємства. На кожному рівні планування (стратегічному, тактичному та оперативному) визначаються ключові дії щодо організації та розвитку міжнародної діяльності за кожним окремим змістовним напрямом (маркетинговим, організаційним, операційним, кадровим та фінансовим). Методичні засади планування міжнародної діяльності підприємств базуються на специфічних принципах, методах, рівнях і напрямах планування, а також передбачають визначення показників результативності міжнародної діяльності. Практична значущість результатів дослідження. Урахування визначених особливостей планування міжнародної діяльності підприємств у сучасних умовах та використання запропонованих методичних засад сприятиме підвищенню ефективності реалізації й розвитку міжнародної діяльності підприємства, а також економії часу керівників на процес розроблення відповідних планів.
The purpose of the article is to research and summarize theoretical and methodological bases for planning the international activity of enterprises. Methodology of research. During the research, the methods of scientific knowledge were used: theoretical and logical generalization, systematization - in determining the main trends and conditions of development of enterprises international activity, determining the stages of planning international activity, analysis and synthesis – to identify key actions in the planning of international activity by levels and areas of activity, to form a scheme of methodological foundations for planning international activities. Findings. Enterprises international activity is characterized by a higher level of internationalization. Taking into account the current trends of the world economy, science, and technology, planning of international activity should be oriented on technological progress and development, and forecasting should be made taking into account the influence of external factors in the future. The process of planning the international activity of the enterprise is carried out in stages and taking into account the overall concept of enterprise development. At each level of planning (strategic, tactical and operational), key actions are defined for the organization and development of international activity for each specific content area (marketing, organizational, operational, personnel and financial). Methodological principles of planning of enterprises international activity are based on specific principles, methods, levels and directions of planning, and also define indicators of efficiency of international activity. Practical value. Taking into account certain peculiarities of planning the enterprises international activity in modern conditions and using the proposed methodological foundations will help to increase the efficiency of implementation and development of the enterprise international activity, as well as saving the time of managers to the process of developing appropriate plans.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13715
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1570-2430-1-PB.pdf714,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь