Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13706

Название: Особливості організації виробництва на підприємствах готельного бізнесу
Другие названия: Features of organization of production at the enterprises of hotel business
Авторы: Кравченко, Л. В.
Kravchenko, L.
Ключевые слова: готельний бізнес
готельний продукт
готельні послуги
маркетингова система
управлінські функції
hotel business
hotel product
hotel services
marketing system
management functions
Дата публикации: 2019
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Кравченко Л. В. Особливості організації виробництва на підприємствах готельного бізнесу / Л. В. Кравченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 4. – С. 106–112. DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2019-4-13
Аннотация: Мета статті полягає в дослідженні особливостей організації виробництва на підприємствах готельного бізнесу. Методика дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є розроблені вітчизняними й зарубіжними вченими та практиками праці, присвячені питанням стратегічного менеджменту та процесів стратегічного планування, прогнозування підприємницької діяльності підприємств готельного бізнесу. Результати. Визначено основні як позитивні, так і негативні фактори прийняття рішення про відкриття готельного бізнесу, охарактеризовано рекомендації щодо розробки стратегії готелю та три організаційні базові цінності, на яких будуються головні складові готельного бізнесу (керованість, клієнтоорієнтованість та інноваційність). Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих рекомендацій щодо розробки стратегії готелю та врахування базових організаційних цінностей сприятиме росту готельного бізнесу, розширенню кількості клієнтів, пошуку нових ділових партнерів. Визначені та охарактеризовані у статті заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи всього підприємства, що в кінцевому підсумку підвищить його економічні та фінансові результати. Дотримання стратегії збільшення прибутку за рахунок створення іміджу, реклами, ефективної структури управління допоможе реалізувати подальші підприємницькі цілі. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств готельного бізнесу.
The purpose of the article is to study the peculiarities of the organization of production at the enterprises of the hotel business. Methodology of research. The theoretical and methodological basis of the research are developed by domestic and foreign scientists and practitioners on the issues of strategic management and processes of strategic planning and forecasting of entrepreneurial activity of the hotel business enterprises. Findings. The main positive and negative factors of the decision to open a hotel business have been identified, the recommendations for the development of a hotel strategy and three organizational basic values on which the main components of the hotel business (manageability, customer orientation and innovation) are built. Practical value. The modern approach to the effective management of the hotel business must also take into account the diverse and ever-changing needs of customers, which can only be met by tailoring each workplace not only to the needs of the client, but also to the needs of the employee himself. The article substantiates that the implementation of the suggested recommendations for the development of the hotel strategy and taking into account basic organizational values will contribute to the growth of the hotel business, the expansion of the number of customers, the search for new business partners. The measures identified and described in the article are aimed at improving the efficiency of the whole enterprise, which will ultimately increase its economic and financial results. Adhering to a strategy of increasing profits by creating an image, advertising, effective management structure will help to realize further entrepreneurial goals. The basic scientific provisions of the article can be used in the practice of hotel business enterprises.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13706
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1594-2455-1-PB.pdf548,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь