Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике просування

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 5 из 5
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
7-Июн-2020Комплекс маркетингу в сучасних умовахКарпенко, Наталія Володимирівна; Мизін, Лідія Олександрівна
2015Комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування продукції засобами інтернет-технологійШовкова, О. А.
4-Июн-2023Маркетингові інструменти в індустрії гостинностіТрайно, Вікторія Миколаївна
20-Апр-2016Мережевий маркетинг як форма просування та реалізації товарівБондаренко, Вікторія Михайлівна
2016Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствахШовкова, О. А.
Отображение результатов 1 до 5 из 5

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь